Náš projekt roste a zaslouží si větší prostor - z 44 Centrum řemesel se stává Prostor 44
  • Robota
den
:
hod
:
min
:
sek

Gamifikace výukového procesu

Představ si, že každý úkol ve škole je jako další level ve tvé oblíbené hře. Každá správná odpověď ti přidá body a každá nová informace odemkne další donrodružství. Učení se také stává vzrušující výpravou, kde každý “quest” rozšiřuje tvé obzory s každý “achievement” je krokem k osobnímu růstu.

Právě tímto se zabývá gamifikace, která pomocí herních prvků ve firmách, marketingu nebo vzdělávaní cílí na přirozenou potřebu člověka hrát si, dosahovat cílů, překonávat sebe, nebo někoho jiného s tím nenásilnou formou zvyšovat svůj výkon.

Organizátor:

Jan Majkus

Sociální:

Lofofora

Sociální:

Zvěřinec

Sociální:

Robota

E-mail : info@robota.cz
Sociální:

Lektor

Jan Majkus

hudebník, organizátor Jam session (partner Prostoru 44)

Lofofora

kulturní spolek (partner Prostoru 44)

Zvěřinec

kulturní spolek (partner Prostoru 44)

Robota

digitální dílna, FMK UTB (partner Prostoru 44)

  • Čas: 09:00 - 13:00 (Europe/Prague)