Náš projekt roste a zaslouží si větší prostor - z 44 Centrum řemesel se stává Prostor 44

Gamifikace výukového procesu

Představ si, že každý úkol ve škole je jako další level ve tvé oblíbené hře. Každá správná odpověď ti přidá body a každá nová informace odemkne další donrodružství. Učení se také stává vzrušující výpravou, kde každý “quest” rozšiřuje tvé obzory s každý “achievement” je krokem k osobnímu růstu.

Právě tímto se zabývá gamifikace, která pomocí herních prvků ve firmách, marketingu nebo vzdělávaní cílí na přirozenou potřebu člověka hrát si, dosahovat cílů, překonávat sebe, nebo někoho jiného s tím nenásilnou formou zvyšovat svůj výkon.

Lektor

Jan Majkus

hudebník, organizátor Jam session (partner Prostoru 44)

Lofofora

kulturní spolek (partner Prostoru 44)

Zvěřinec

kulturní spolek (partner Prostoru 44)

Robota

digitální dílna, FMK UTB (partner Prostoru 44)